tisdag 11 januari 2011

Då var det dax igen...

God fortsättning på 2011 till er alla!! Här har varit lite tyst på bloggen under den sista månadden, dels beror den på att jag tog lite välbehövlig paus från målande och syande under julen för att umgås med familj och nära och kära. Men sedan inträffade även dödsfall av min kära gammelmormor som inebar en del sorg men även tog extra energi och tid från mig. Men nu så är jag åter på banan och hoppas och tror att 2011 kan bli ett riktigt kreativt år!

Då jag har mycket tankar och idéer på vad som ska ske detta år- men dessa planer får ni ta del av lite längre fram i vår på bloggen.

Till att börja med blir det nu lite bloggande om alla julbeställningar som gjorts- nu när produkterna har kommit till sina slutliga mottagare! Jag hoppas ni alla blivit nöjda med era produkter och att allt passat, annars vet ni att det bara är att höra av sig till mig så löser vi detta!!

Först ut blir den här mjuka härliga babyfilten till lilla Hugo!

Tyg: Djungel Jersey från JNY och på andra sidan en grafiti svart velour från Skroten.

Applikation: Barnetsnamn i runda mjuka blockbokstäver med en mönstrad, taggig kant.

Modell: min vanliga babyfilt i storlek 70*80





I morgon kommer det lite bilder på målade barnmöbler, tror bestämt att det blir lite leksakskistor/leksaks lådor...

2 kommentarer:

  1. jättefin filt! overlockar du ihop den runt om eller hur syr du?

    SvaraRadera
  2. Japp jag overlockar och vänder ut och in. Lägger sedan en dekorsöm ca 1,5 cm från kanten- alla är inte lyckliga ägare till coverpro och kantbandsapparat. Så då får man hitta på nya sätt!

    SvaraRadera