söndag 3 oktober 2010

Fler möss prototyper

Ja det börjar allt bli mer kyligt ute och snart är det dax för att sätta på barnen lite tjockare mössor. Har inte riktigt hittat min nya vinterfavorit ännu- är det kansek någon som har något tipps på en ny vintermöss modell??
Förra vintern var det ju den roliga strutmössan som gjorde intåg i mitt syrum och får faktiskt vidhålla att jag fortfarande tycker denna modellen är ganska kul, men vill ändå hitta på något nytt! Men tills idérna hoppar upp i min hjärna får jag helt enket testa lite nya broderier.

Denna gången blev det till killarna en applikation/broderi i form av ett spindelnät och första bokstaven i namnet med en liten spindel.
Till tjejerna blev det en första bokstaven i applikation med en broderad silverkrona och över detta broderat namn också det i silver.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar