måndag 3 maj 2010

Inte ett moln på himmlen...

En liten ny kille har annlänt till världen och ska bli ägare till dessa moln kläder. Tyvärr blev kläderna en aning stora- så detta mönstret får jag justera lite till nästa gång.. Men som tur är växer han väl snart i dem!
Jag bara älskar detta moln tyg, har det i flera färgställningar och massa sommar ideér för dessa tyger!Så kommer nog dyka upp en hel del moln här..




Mönster: Muddbyxorna är eget ritat, med lite jämförelser med meedom grundmönster- men blev som sagt lite stort.. då det gäller mössan är det helt mitt egna och lika så dreggelscarfsen

Tyg:Moln tyg från JNY och mudd från stoff & stil

2 kommentarer:

  1. Vad fina kläderna blev! Jag älskar det gröna molntyget! Känns så vårigt/somrigt :)
    Har följt din blogg ett tag nu, är det okej om jag länkar den på min blogg? :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du följer min blogg. Självklart får du länka!! Blir bara glad av detta. Ska kika in lite på din blogg nu...

    SvaraRadera