söndag 2 maj 2010

Från tufft till töntigt till COOOL!

Ja tänk att man aldrig vet hur barnen tänker..
När jag fick hem första omgången av mjuka tygers fordon , ja är ju nu ett antal månader sedan. Ja då blev dottern frälst i det rosa/röda tyget och det skullle hon minsann ha en tröja i.Men då tröjan blev klar, ja då var det helt plötsligt fult och töntigt tyg- så en sådan tröja gick ju INTE att ha på sig. Dessutom var den ju lång och mudd ner till. Hur kunde jag tro att min 7 åriga dotter skulle ta på sig denna..
Ja, ni kan ju föstå min förvåning i dag då dottern frågar efter just denna tröja och helt plötsligt är den hur cool som helst och ska bäras till skolan i morgon också..
Vilken tur att den fått hänga par månader i garderoben och mognas till *ler*.

Så här kommer par live bilder på dottern i hennes outfit.. tröjan & kjolen har jag bloggat om i tidigare inlägg så inte mycket att orda om.



Vilket fantastiskt väder vi haft i dag då, rena sommarkännslan infann sig!! Helt underbart- I LIKE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar