onsdag 10 november 2010

Mycket jobb...

Här går syrmaskinerna för fullt men framför allt målas det näst intill dygnet runt. Jag har inte kommit i säng förens 2-3 på nätterna sista veckan så nu börjar man känna sig lite trött och sliten. Så i kväll och i morgon planerar jag sy och måla upp de sista "akuta beställningarna" det vill säga dem jag lovat leverera till innan v 46. För sedan måste jag sätta mig och plugga till min tenta de sista dagarna som är kvar. Jätte kul att så många kunder har hittat mig och gillar mina produkter!! Så alla ni som väntat någon vecka- era produkter är på slut tampen och kommer snart skickas!!!
Efter morgon dagen tar jag sy och målar stopp ett par dagar för att försöka hinna i kapp med pluggandet. Ja för er som inte vet så pluggar jag alltså 100% sammtidigt som jag försöker driva och göra detta som jag älskar! Så efter helgen är det dax för min näst sista tenta, så nu läggs alla krafter på detta.
Vad jag pluggar- jo jag pluggar till egenföretagare. Läser företagsekonomi, marknadsföring, organisation/ledarskap och till års skiftet är jag klar!! JIPPI!!!

Så åter till Ka-KaBoo.. Har gått i väg mycket möbler det sista en del har ännu inte getts bort som gåva på dde dop jag målat till men tror jag kan publisera denna bilden iallafall!




Modell: Min prinsess/prins stol
Färg & motiv:Här har jag målat stolen i rosa och använt gammalrosa som kontrastfärg på ben och ryggpinnar samt på kronan på toppen.Motivet är "prinsessa" i rosa toner och namnet i skrivstil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar