tisdag 2 november 2010

Mössor, mössor ska det aldrig ta slut??

Känns som ALLA har fått "möss feber" i var och varannan blogg är det ett återkommande ämne precis som här. men nu lovar jag att det är slut bloggat om mössor på ett bra tag på denna bloggen!

Har ialafall blivet en del namn mössor uppsydda samt nu när det blivit allt kallare en fleece fodrad trikåmössa. Har tidigare sytt några enstaka sådanna till kunder men inte reflekterat närmvärt över dem- tills jag sydde en till mig sjäv. Jösses så gosig och skön den blev! Var tvungen att sy upp en gäng till i lördags då jag stod på Varbergs torg. Passade då på att sy upp dem i en del av de "nya" tygerna som igelkottarna, bilarna och vågtyget. ( Var ett tag sedan jag fick hem dem- men har liksom inte hunnit sätta saxen i dem).
Även webbutiken blev uppdaterad med dessa fleecefodrade mössor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar