torsdag 30 september 2010

Mer mössor...

Ja det måste väl vara höstens intågande som gör att alla helt plötsligt kommer på att man behöver en mössa, för det är nog den mest populära produkten just i dag!
Efterfrågan på namnmössor kommer titt som tätt och visst har man sytt många olika varianter men inte riktigt kommit på den där riktiga " Ka-kaboo" mössan. Men så efter ett spontan test för ett litet tag sedan blev det en favorit och nu är det dax att presenetera mina namnmössor för 2010! hoppas jag ska kunna ta lite live bilder till helgen!
Först ut är min favorit, enfärgad trikå med namnsigill lite snett på sidan sett frammifrån. Perfekt att matcha med en mönstrad scarfs med namnsigill så blir det liksom så där lagom dos av allt...
Modellen är min "vanliga mössa" fast med lite lite mer höjd, så att den blir något mellanting mellan baggy och vanlig.. hmm ja ni förstår då jag sedan får ut mina livebilder!
Men så här ser de ut på sybordet:

1 kommentar:

  1. Så himla snygga med stjärnan på alltså, riktigt riktigt snyggt!

    SvaraRadera