onsdag 8 september 2010

Jag ska måla hela världen..



Ja det är precis så det känns just nu! Är mycket slipande ,kladdande med färg för tillfället, så fort ena beställningen är klar är det dax för nästa och så håller det på. Ja givetvis är jag GLAD för detta. Det visar ju bara att folk tycker om det jag gör!KUL!! Fortsätt med era beställningar!
Men ska erkänna att det varit gansak många målningstimmar det sista.. Så i morgon blir sista målningsdagen för denna veckan- sedan ska jag ta en "målar paus" fram till nästa vecka *skratt* Så att jag åter får riktig lust!
Jag ska istället umgås med min familj denna helg som kommer för ovanlightens skull.Kanske jag även hinner sätta saxen i några av de nya tygerna...

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med att pausa några dagar för att öka lusten. En gång var jag så trött på att sy att jag ville kräka på det. Packade undan maskinen och lät den vara en månad. Och sen vips så var lusten tillbaka med buller och bång.

    SvaraRadera