tisdag 5 februari 2013

Man vill så mycket..

Ambitionerna och viljan är stora men dessvärre räcker inte tiden till att göra allt man tänkt. Därför har det blivet dåligt bloggat sista månaderna..
Är inte lätt att få ihop vardagen med att både hinna med sin familj och att driva sitt företag. Inte blir det lättare då man är ensam i företaget och ska göra allt själv. Allt från att måla, sy,packa, skicka till att sköta bokföring, uppdatering av webbutiker och bloggar.. allt tar sin tid och dygnets timmar räcker inte :(
Därför kommer jag göra viss förändringar under 2013. Dels kommer jag slå ihop alla mina bloggar så att jag bara kommer blogga på denna adressen och hoppas detta inebär att det kan bli någon mer jämn ström på inläggen här. Men framför allt är det på Ka-kaboo´s facebooksida jag kommer vara mest aktiv.
Så se till att gå in och gilla vår sida på www.facebook.com/kakaboodesign så att du inte missar något från oss!
Nytt för 2013 är också att jag kommer ha en liten kollektion av handsydda  barnkläder! Dels kommer jag ha ett "bas sortiment" som jag hela tiden kommer fylla på storlekarna som tar slut. Men kommer även ha ett "limited edition"sortiment där jag enbart syr upp 2-5 plagg i samma utförande.
jag kommer börja presentera modellerna efterhand med start under mitten-slutet av februari månad!
Men här kommer en liten "sneak a peak" på några av de tyger som kommer dyka upp i olika plagg..



Kram Victoria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar