torsdag 14 februari 2013

Alla ❤-dag!

Önskar alla gamla o nya bloggföljare en underbar alla ❤ dag!!
För att visa min kärlek till er har jag precis lagt upp ett erbjudande i webbutiken på vår nya stol!
Men passa på då erbjudandet endast gäller i dag på alla ❤ dag!!


leveranstiden kan bli något längre om ni är många som önskar beställa, men jag ska jobba på så gott jag kan och kommer börja skicka ut i tur ordning med start i mitten av vecka 9.

Denna stolen är en alldeles ny produkt i vårt sortiment och är enda stolen vi inte tillverkar själva i snickeriet. Stolen är Svensk tillverkad och kommer färdig målad i vitt till oss och jag motiv målar och skriver namn precis som på alla andra produkter.
 Tackvare att stolen kommer färdigmålad till oss har vi möjlighet att erbjuda snabbare leveranser och kunna ta emot fler "akut beställningar" på denna produkt.  För att beställa och ta del av erbjudandet, klicka er in till vår hemsida!


Kram Victoria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar