onsdag 13 februari 2013

Full aktivitet

Jag måste säga att jag varit väldigt effektiv och har hunnit måla klart en hel del beställningar i helgen. Så jag kände mig riktigt nöjd då jag kröp ner i sängen på söndag kväll!
Efter en natts sömn, var det dax att ta tag i den tråkiga biten, nämligen att packa alla möbler! ja ibland önskar man att man hade en liten "nisse" som kunde göra alla de där tråkiga och tidskrävande arbetena så att man själv bara kunde göra det roliga :)
Här några bilder på de möbler som målats och packats!
 Ett par verktygslådor....
och några stolar..

I målarateljén står det även ett gäng nymålade möbler som ska lackas och fotas för att sedan komma upp i webbutiken. Så i slutet av veckan kommer webbutiken fyllas på med både nya verktygslådor, stolar och dockvagnar!

Kram Victoria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar