söndag 19 juni 2011

Live bild!

Vad glad jag blev då jag öppnade mailen i dag. Där fanns ett mail från en glad och nöjd mamma med en liten bild på dottern i den nya "hjärt singoallan"- ja den som jag bloggade om i förra inlägget. Blev hon inte söt så säg!


Är alltid så roligt att få positiva komentarer och extra kul då man även får en livebild på kläderna! Tack snälla ni!


Bäst & sämst just nu: Helt klart är ju det bästa att jag hade fel då det gälde singoallan- jag hade inte dragit åt för hårt i halsrigningen och de lite kortare ärmarna blev inte för korta *skratt* Ja inte om jag ska tolka bilden rätt. Så ja jag är ganska nöjd och tycker den passar lill tjejen alldeles perfekt!

Hmm sämst just nu- ja det är väl att tiden inte räcker till- så mycket som ska göras och så många projekt man vill sätta igång och dygnet har bara 24 timmar hur man än vrider och vänder sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar