torsdag 9 juni 2011

Cool fish tröjor.

Var lika bra att köra på och få lite av den där växande "inte färdigt högen- (ufo:n ) att bli klara då jag redan hade bandkantaren på cover pro maskinen och vi var kompisar. Det vill säga att den sydde utan att jag blev frustrerad.


För JA- sanningen är att jag oftast inte är helt vän med min bandkantare. Är precis som att det bara ska "jäklas" varje gång jag ska ta fram den. Men dagen innan då jag sydde molntröjorna i förra inlägget var vi faktiskt riktiga kompisar- så därför blev det ett par tröjor till bandkantade och färdig sydda i dag. SKÖNT!


Blev 2 st röda & 2 st "cool fish" tröjor med kort ärm som nu blev klara.
Dessa kommer strax upp i webbutiken.

Mönster: Modulerat meedom form 1 mönster

Tyg& matrial: Vit jersey från tyghyllan *skratt* minns inte vart jag köpt denna. Samt röd & svart mudd från stoff och stil. Text och fiskar är utskuren flock( som jag skär ut med min mini plotter) som är påpressad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar