torsdag 7 april 2011

Ny produkt!

I dag har jag laggt in en helt ny produkt i webbutiken! En underbar leksaksback på hjul. Som rymmer massor av leksaker. Det bästa av allt är att den är så fin och att hjulen inte syns. Jag har bara målat upp den första lekbacken men hoppas på att ni kommer tycka om den lika mycket som jag. Som med alla mina möbler så målas de helt efter era önskemå! men denna ligger också ute till försäljning i webbutiken för den som är intreserad! Ja webbutiken.. det har ju varit ett kapitel försig *suck* har dragits med alldleles för många förseningar och problem. men är visst så om man ska sköta och göra allt själv. Nu så har jag iallafall öppnat upp den igen- fortfarande kvarstår lite små saker men hoppas allt snart ska vara precis så som jag tänkt mig. Så "premiär yran" jag tänkt hålla får vänta lite tills allt är helt testkört och i ordning! men den kommer jag lovar!




Leksaks backen är 40*40 cm och höjden ca 36cm från golvet. och finns att beställa i webbutiken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar