onsdag 3 juli 2013

Uppdaterad webbutik och nya motiv!

Oj , oj vad tiden rusar i väg. Sedan skolavslutningen har det varit fullfart och jag har stått i målar ateljen varje minut jag har kunnat. Är jätte roligt att så många visat intresse för mina handmålade möbler och velat beställa!  Men detta har medfört att jag inte hunnit med att uppdatera här på bloggen eller på Fb och det har varit lite utplockat med produkter i webbutiken.
Men NU, så har jag hunnit komma i kapp och webbutiken har blivit uppdaterad med både stolar, trappstegspallar och lära gå/ dock vagnar!

Bland möblerna har det även kommit två nya motiv :) 
får jag presentera Paddis sköldpadda:
En söt liten sköldpadda som charmar de flesta!

och så ett par söta Ugglor:

Dessa två motiv kommer att gå att få på valfria modeller och färger till hösten, men just nu finns de bara på de färdigmålade möblerna i webbutiken!

Kram Victoria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar