onsdag 28 mars 2012

Dockvagnar.

Har varit många vagnar den sista tiden som kommit till nya hem! Jag tycker denna modellen är så söt med sin gammaldags stil! Framför allt är den ju väldigt rolig för små som börjar gå då man kan dra åt hjulen för att få mer motstånd och därmed en lära gå vagn! Bästa av allt är ju att man kan ta med sin favorit nalle eller dock på en liten promenad!
Två stycken lära gå/ dockvagnar i vitt. Den översta med rosa handtag och motivet "titt ut nalle" i rosa & lila toner. Till detta valde kunden att få namnet framtill skrivet i lila!
Den andra vagnen har ett ljusrosa handtag och motivet "kanin med snutte" i rosa toner. Även denna vagnen framtill fast denna gången i rosa :)

5 kommentarer:

  1. Hej!! Så fina! Två frågor; Kan man få vilka motiv man vill och pris??

    Mvh Emma

    SvaraRadera
  2. Dockvagnarna kostar 695kr + ev frakt.
    Alla mina motiv och färger hittar du i webbutiken: www.ka-kaboo.com . Självklart går det även att få "egna motiv" målade på sin dockvagn om man önskar. För egna motiv tillkommer en liten extra kostnad beroende på hur motivet ser ut.. maila mig gärna på : info@ka-kaboo.com för att få exakt priskostnad på dina önskemål.
    Mvh// Victoria

    SvaraRadera
  3. Suuuperfina vagnar... är såå besviken att vi inte kan beställa en av dig till min kusins flickas dop... det är nämligen bara tre veckor kvar dit:( De är som sagt otroligt fina:)

    SvaraRadera
  4. Hej Sara, det finns några vagnar som är färdigmålade i webbutiken, www.ka-kaboo.com. Dessa kan fås med namn och levereras inom en vecka. Jag har även fått återbud på beställd vagn, så om du mailar mig på info@ka-kaboo.com kan vi se om detta kan vara någon vagn som faller dig i smaken..
    mvh// Victoria

    SvaraRadera
  5. Hej, tack för responsen. Då jag inte trodde att det skulle gå att lösa så har vi redan fixat en annan present:/ Återkommer nästa gång det är dop eller ettårskalas kanske:)

    SvaraRadera