onsdag 1 december 2010

Rödluvan


Gissa om jag blev glad då jag kom hem från min tenta och fann detta i min brevlåda!

Johanna Ahlards "rödluvan" upptryckt av Liandlo!! Längar efter att få sätta saxen i detta härliga tyg.. men tyvärr alldeles för många beställningar så detta tyget får ligga och vänta tills julen är över!

Men ni som är intreserade och vill vara säkra på att få något uppsytt i detta tyget får naturligtvis gärna boka redan nu- för leverans i januari. Skicka mig bara ett mail med vad ni vill ha uppsytt i detta glada jerey tyg! e-post: vickan@ka-kaboo.com


Jösses vilken snabb service dessutom! Beställde tyget i måndags och nu har jag det redan här hemma- Fantastiskt!!


Vad tycker ni jag ska sy upp av detta tyget?? Hjälp mig att bestämma någon modell! Skriv ett inlägg vad du hade velat haft/ tycker passar i detta tyget!

1 kommentar:

  1. Har kollat igenom din blogg. Vilka otroligt fina saker du gör!!! Alla saker du målat och alla kläder du sytt!! Kommer fortsätta följa dig.

    SvaraRadera