måndag 14 juni 2010

Så söt...

Blev så glad då en av mina kunder skickade mig denna bilden på sin lill kille i de beställda kläderna!
Är alltid roligt att höra från kunderna då de är nöjda! Att dessutom få en bild är ju om möjligt ännu roligare!
Kläderna har jag ju redan bloggat om i tidigare inlägg... men är en T-shirt av eget ritat mönster strl 86/92 med mudd kant i hals och ärmslut. Inte så vid i passform utan lite mer figursydd men ändå med rörelse vidd.. hmm hur lät det?? Ja jag hoppas ni förtår vad jag menar..
Mössan är en rejäl baggy variant i samma tyg! Mönstret är också eget så klart.
Tyget, ja det är mitt älskade molntyg från JNY.....



Och så till alla er som väntar på sina beställningar.. Jag tror jag har mailat er alla i kväll att era produkter är klara och lämnas till posten i morgon!
Hmm ja finns bara en liten dam som är en kär vänninna till mig som INTE fått ngt mail i kväll.. men efetrsom vi ska ta en fika i veckan och jag redan lovat att grejerna ska vara färdigt tills dess fick du inget mail i kväll.. förlåt!- men hoppas du tycker om mig ändå, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar