fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR!

Ja då var det ett nytt år som säkert kommer bjuda på många spännande överaskningar.
Själv ser jag fram emot att ta tag i och våga satsa på Ka-KaBoo som fram tills i dag varit en hobby syssla men from nu så har jag gått ner i tjänst som kock för att få göra det jag brinner för- nämligen att få sy, måla och skapa!
Jag ser fram emot att kunna precentera min nya avdelning "barnkläder" i min webbbutik under årets början. Det kommer bli mjula, sköna, färg glada och roliga kläder för både de lite mindre och lite större barnen.
Det kommer dels finna en "bas serie" som ska utge en grund till både mina övriga kläder och de kläder barnen faktiskt redan har i sin garederob...
Dels så kommer det komma en avdelning "star collection" och är inte bara som namnet antyder stjärnor i alla dess former utan är mönstrade härliga tyger som gör barnen glada. Utan de tygerna kommer endast tas hem i liten skala och bara sys upp ett få tal plagg och storlekar. Så håll utkik under januari & februari på allt nytt som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar