måndag 6 maj 2013

Mer bambi och prickar!

Jag tror jag har fastnat just i denna kombinationen av bambityget och det rosa/vitprickiga tyget :)
Denna gången blev det par prickiga tights med "spetsresor" ner till och en singoalla i bambityget. Setet är sytt i storlek 86.
Mönster: Singoalla mönster är ett eget ritat, där jag utgått från meedom form1 och 1,5 med ragglanärm. jag har tagit ut halsringningen och ärmen har jag"klippt upp och dragit ut" så att jag har fått en vidare och pösigare ärm.
Material: Bambityg från znok design, prickigt från Liandlo. Tros resår från stoff & stil

När jag ändå var i farten sydde jag upp ett par simgoalla klänningar som snart kommer upp i webbutiken. är någon intresserad går det bra att maila: info@ka-kaboo.com
Följande storlekar finns uppsydda: 80 och 86 kostar 240kr/st och storlek 92 och 98 260kr/st

Kram Victoria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar