tisdag 31 maj 2011

Napphållare

Som vanligt missade jag att fota det jag sydde upp för min medverkan på Basaren marknaden- så typiskt mig! Men blev några napphållare kvar som jag i går då solen äntligen tittade fram igen passade på att fota ute i solskenet!

Napphållarna är sydda i både trikåtyger och några i bomulstyger och har livsmedelsgodkänd gummiring ner till för att trä rund "knappnapparna" eller genom att dra själva bandet genom ögglan på de "gammla klassiska ring napparna". Dessa passa med andra ord alla nappar.

Längden på dessa som är kvar är ca 20 cm- alltså maxlängd på vad en napphållare får vara ur säkerhetsskäl/så att inte barnen av misstag kan få bandet/snöret runt sin hals och kvävas.



Dessa napphållare är det som finns kvar! Till salu för 65kr/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar