tisdag 3 maj 2011

Klädhängare med krona och namn

Jag har målat par styckna av dessa klädhängare- men varför har jag aldrig kommit på denna idé att skriva namnet runt själva foten??? Jag har hela tiden envisas med att skriva namn på själva kronan högst upp - eller som i de flesta fallen kunden inte önskat något namn alls
Så plötsligt får jag en beställning av en av mina kära vänninor på ytterligare en klädhängare ( tror det är nummer 3 el 4 vid det här laget..) och en förfrågan Om det går att skriva namnet runt om själva foten ungefär som på mina "namn sigill" på mössor. I samma sekund som hon sa det föll alla bitarna på plats och det blev så självklart. Klart det är så man ska skriva namnet på denna produkt! med par kronan på verket blev att måla små kronor mellan namnen. Tack snälla J för denna genuina idé!!
Så detta kommer jag härdanefter fortsätta med och man numera få sin klädhängare i dels valfri färg, men också med namnet runt om foten!



Modell: Stående klädhängare med krona i toppen. Samt namn skrivet runtom foten så många gånger jag fick plats med det. Finns att beställa i valfri färg i webbutiken!


Färg: Själva stången är målad vit och "bollarna" och kronan i en special blandad ros/cerise färg eftetr kundens val. Namnet är skrivet i samma ceris/rosa naturligtvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar