torsdag 26 april 2012

Förseningar..

Ja det är bara att kapitulera.. jag har fått en muskelinflammation i ryggen som inte vill ge sig så tyvärr blir det en del förseningar på grund av detta. Jag jobbar på så mycket jag kan och hoppas ni har förståelse för lite fördröjda leveranser.
Detta innebär även att webbutiken inte kommer uppdateras den 1 maj ,med vårt nya sortiment från Owly by Ka-Kaboo design utan vi får skjuta på "premiären"  någon vecka. När exakt webbutiken kommer vara uppdaterad får jag återkomma med lite längre fram. men helt klart blir det premiär erbjudanden och utlottningar!
ja appropå utlottningar så tänkte jag dra i gång en ny Fb tävling under helgen! Så ni har väl inte glömt att gilla oss på face book?? Vad ni kan vinna denna gången avslöjar jag inte riktigt än.. men håll utkik!

Så lite bilder på några av de produkter som målats på beställning under helgen som varit...
Bild1. En vit spirstol med blåa ben & yttre ryggpinnar med motivet "Titt ut nalle" i blått. Namn i text snittet Kids.
Bild 2: Vit mätbräda med motivet "Tatty nalle" med blåa ballonger och detaljer. namnet även här i text snittet Kids.
bild 3:  Vit leksakskista med motivet " draken elliot" i gammalrosa & rosa toner. Texten återigen i Kids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar